Quora odhaluje novou jednotku reklam „Podporované odpovědi“.
Jednotka „podporovaných odpovědí“ (nebo propagovaných) má úplně stejné možností cílení jako ostatní formáty na této platformě.
Quora odhalila svojí novou jednotku reklam toto úterý, která se nazývá „podporované odpovědi“, která by měla nabídnout marketérům příležitost oslovit organický provoz přímo na stránce, aniž by k tomu cokoliv potřebovali (nebo kohokoliv). Celá reklama bude vypadat tak, že tam bude nějaká otázka, část odpovědi a odkaz na celou odpověď, s tím, že podporované odpovědi mohou být cíleny v naprosto stejných způsobech a možnostech jako ostatní jednotky na platformě.
I když všechny jednotky reklamy na Quoře kopírují vzhled stránky a patří do skupiny „vlastních“ reklam, podporované odpovědi jsou prvním formátem reklam na Quoře, který podporuje organický obsah, podobně jako „podporované tweety“ na Twitteru nebo „podporované příspěvky“ na Facebooku.
Proč na tom záleží?
V jednom článku na blogu, ve kterém se také oznamovalo spuštění tohoto formátu reklamy, Quora sdělila, že tato jednotka reklamy rozšiřuje dosah tak, že některé společnosti se již nyní dostávají skrze odpovědi organicky.
I když značky mohou propagovat jakoukoliv odpověď chtějí, formát je použitelný jenom pro ty odpovědi, které ukazují jisté vedení myšlenky. Quora sdělila, že inzerenti již nyní vidí první úspěchy s novým formátem, a přidává, že klientovy „DuckDuckGo’s“ podporované odpovědi byly zhlédnuty již dvě stě krát více než jejich ostatní, nepodporovaný obsah – čímž si zajistili milióny zhlédnutí.
„Tento formát poskytuje flexibilní možnost, jak sdílet detailní informace o vašem produktu nebo službě, která jde dál než jen pár znaků, které jsou povoleny v normální kopii reklamy a pomáhá nějak usnadnit propojení skrze upvotes, komentáře a sledování,“ Ryan Browne, vedoucí produktového managementu v Quoře, sdělil ve svém článku na blogu: „Pokud uživatelé Quory již nyní diskutují o vašem byznysu, podporované odpovědi jsou skvělou cestou, jak se přidat ke konverzaci, která obklopuje vaší značku.“
Co byste ještě měli vědět
- Quora postupně přidávala další vylepšení pro její reklamní platformu od spuštění v roce 2017
- Quora si zabírá obecenstvo větší než tři sta miliónů unikátních návštěvníků měsíčně, čímž rivaluje Twitteru nebo Pinterestu.
- Abyste mohli „podporovat“ odpověď, stačí začít.