Tady je další náhled na program SMX East konference
Akorát jsem kontroloval aktualizaci od Search Engine Land editorů: právě dokončují program SMX East programu. Bude to ještě větší a lepší než kdy předtím – více než sedmdesát prezentací, které vás podrobně seznámí s jejich tématy a také se SEO, SEM, vyhledáváním pro podniky s více pobočkami, placený sociální marketing, obsahový marketing, hlasové vyhledávání a daleko více témat.
Budu schopen s vámi sdílet dokončený program již brzy, ale do té doby…tady je další náhled na to, co pro nás mají schované:
Prezentace bohaté na taktiku vyhledávacího marketingu
Minulý týden jsme odhalili devět z opravdu zajímavých prezentací, které se dostanou do New Yorku 13-14. listopadu. Tady je dalších devět, abychom zasytili váš apetit:
- Hluboké porozumění Google My Business
- Osvětlení kalných vod přisuzování
- Optimalizace převodů pro delší časový úsek
- Budoucí směry pro místní vyhledávání
- Zbrojení na konverzační internet
- Google příspěvky, Google otázky a odpovědi a Google My Business postřehy
- Využívání moci on-line recenzí
- Zvládnutí výzev podnikového SEO
- Nové Google Shopping
Všimli jste si nějakých trendů? Letošní program bude v sobě obsahovat nové koncentrace obsahu vyhledávacího marketingu pro podniky s vícero pobočkami a také operace a management agentur. A tohle všechno bude spolu s dalšími zajímavými SEO a SEM prezentacemi.
Úvodní poznámky
Rand Fishkin odstartuje s jeho úvodní poznámkou, „Google: od internetového vyhledávače všech ke konkurentu všech.“ Také bude rozdávat podepsané kopie jeho nové knihy, Ztracený a zakladatel, a bude hostovat podpis jeho knihy po prezentaci.
Kliniky: Experti odpoví na vaše specifické otázky
Miluju. Kliniky. Žádné prezentace, žadné Powerpointy, žádný program – jenom panel opravdu přátelských expertů, kteří jsou připraveni zodpovědět otázky ohledně SEO, SEM, sociálního marketingu, sociálních reklam, Google Analytics a více. (Každá klinika má své vlastní zaměření!). Přineste proto své dychtící učenlivé duše a specifické případy, aby se s nimi mohli tito experti poprat.
Hloubkové workshopy
Máte ještě hlad? Tak se podívejte na celodenní, před-konferenční workshopy, které byly navrženy pro neutěšitelné marketéry jako jste právě vy. Zvolte si svého experta, který vám poradí v jednom z následujících témat:
- Pokročilý SEO trénink
- Pokročilý trénink s AdWords
- Hardcore technické SEO taktiky a techniky
- SEO výměna ve firmě
- Boot camp vyhledávacího marketingu (perfektní pro začátečníky)
- Obsahový marketing pro SEO (zcela nový – určitě se těšte na více detailů)
Těšte se!
Oficiální program bude zveřejněn příští týden … napíšu o tom, jakmile bude zveřejněn. Pokud jste již nyní připraveni registrovat se, nyní je ten nejlepší čas – ušetříte až devět set dolarů na cenách, pokud si rezervujete vaši vstupenku ještě dnes!
Uvidíme se v New Yorku!